Sim-only aanbieder Simpel wordt sponsor van ADO Den Haag
Sim-only aanbieder Simpel wordt sponsor van ADO Den Haag; het bedrijf wordt geen shirtsponsor (zoals bij Vitesse en FC Utrecht), maar (net als bij Roda JC) 'businesspartner' en dat zal zich uiten door de inzet van reclameborden.
ADO Den Haag is blij met de nieuwe sponsor. Algemeen Directeur Cees Driebergen: "ADO Den Haag is trots dat Simpel heeft gekozen om hun Business model ook bij ADO Den Haag te introduceren. Simpel is bekend als sponsor in het voetbal en heeft dus ook al ervaringen opgedaan bij andere clubs. Deze samenwerking is bedoeld om supporters van ADO Den Haag te overtuigen om goedkoper te gaan bellen via Simpel. Hierbij geldt als motto: voordeel voor de supporter, steun ADO Den Haag en bel Simpel. Hierbij geven we voor alle supporters die overstappen een aantal leuke prijzen weg. De rol van onze loyale supportersschare is in deze samenwerking dus ook erg belangrijk."
Jasper de Rooij, directeur van Simpel, vertelt: "Wij kiezen er heel bewust voor om te investeren in sport. Het bindt mensen. Wij willen dat voetbal weer een leuke ervaring wordt. Een feestje, waar jong en oud met plezier heen gaat. Door het partnership met ADO Den Haag hopen wij hier iets aan bij te dragen."
Simpel is momenteel ook businesspartner van Roda JC en shirtsponsor van FC Utrecht en Vitesse.
portablegear.nl