Online rekening beheren bij Proximus
Proximus lanceert «My Proximus» en «My Pay&Go», een reeks on line applicaties die zijn klanten in staat stellen hun eigen gsm-rekening rechtstreeks via internet te beheren.
Op de site www.proximus.be kunnen de klanten van de operator de stand van hun lopende factuur bekijken, naargelang hun behoeften hun diensten activeren, de historiek van de oproepen van hun Pay&Go-kaart raadplegen of de kaart gewoonweg on line herladen, alles met een simpele muisklik.
Bewust van het toenemende belang van internet in zijn klantenrelaties, biedt Proximus sinds ruim een jaar zijn Corporate-klanten de mogelijkheid om hun facturen voor mobiele telefonie en hun gsm-park via internet te beheren dankzij Proximus Fleet M@nagement. Bovendien heeft Proximus geleidelijk aan, sinds het begin van het jaar 2002, de mogelijkheid ingevoerd om de Pay&Go-kaart rechtstreeks via internet te herladen. Op dit ogenblik kunnen enkel klanten van BBL Home Pay, Dexia Net Banking en KBC Online/CBC Online deze dienst gebruiken, maar Proximus voert onderhandelingen om de dienst tot de andere bankinstellingen uit te breiden.
Proximus gaat nu nog verder en lanceert een reeks on line toepassingen die self service bevorderen en nog meer het accent leggen op het welzijn van de klant. Deze nieuwe on line diensten zijn voor Proximus-klanten toegankelijk via www.proximus.be en laten de klanten toe hun gsm-rekening rechtstreeks te beheren via internet, zonder te moeten bellen naar de klantendienst van de operator.