Vodafone klant ontvangt ranzige MMS van helpdesk
Vodafone is een grootschalig onderzoek gestart nadat een Schotse medewerker van de helpdesk een MMS foto van zijn penis naar een Britse Vodafone-klant had gestuurd. De vrouw belde met de helpdesk omdat ze problemen mey MMS'en ondervond.
De 21-jarige Abi Penny wilde haar vriendje verrassen met een MMS foto van zichzelf, ze slaagde er echter niet in om een foto via de MMS te verzenden. Toen ze vervolgens met de Vodafone helpdesk belde, kreeg ze een heel aparte medewerker aan de lijn.
De helpdeskmedewerker had een duidelijk Schots accent en was overduidelijk met de 21-jarige Engelse aan het flirten. Om te laten zien dat de MMS instellingen juist waren ingesteld verstuurden Penny en de helpdeskmedewerker foto's naar elkaar. Als laatste kreeg Penny een heel aparte foto, namelijk van de penis van de Schot.
Abi Penny voelt zich geschaad en noemt de man een "perverse viespeuk". Vodafone gaat de zaak tot op de bodem uitzoeken, vooralsnog is niets bekend over de identiteit van de man.