Simyo derde keer op rij de beste mobiele provider
Simyo is door haar gebruikers wederom verkozen tot beste provider van Nederland. Uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat de bellers van Simyo veruit het meest tevreden zijn met hun provider. [advertorial]
De Consumentenbond vraagt gedurende het jaar 6000 klanten van negen verschillende mobiele providers naar hun ervaringen met hun provider. Hiermee houdt de bond de mobiele providers nauwlettend in de gaten. Sim only provider Simyo deed voor de derde keer op rij mee en kwam ook voor de derde keer op rij als beste uit de test.
Simyo bellers waarderen Simyo op het onderdeel algemene tevredenheid met een 8,2. KPN, Telfort en Hi volgen in de ranglijst met een 7,8. De deelnemers aan de test lijken het minst tevreden te zijn over Vodafone (7,5) en Tele2. Tele2 krijgt met een 7,3 het laagste cijfer.
Naast het hoge tevredenheidcijfer, hadden Simyo klanten ook de minste klachten rondom het mobiel internet. Over de gehele testperiode maakte slechts 7% melding van een storing. In februari had slechts 1% last van een storing. Wat betreft mobiel internet zijn het vooral de klanten van Tele2 die veel storingen ervaren. Maar liefst 21% van de Tele2 klanten rapporteerden storingen.
Steeds meer bellers maken gebruik van Simyo, niet in de laatste plaats door de goede testresultaten van de laatste jaren. De scherpe tarieven van Simyo waarbij je voor 200 belminuten bijvoorbeeld 5 euro per maand betaalt zorgen voor de rest. Kijk op de speciale actiepagina van Simyo om direct goedkoper te gaan bellen, mét behoud van je nummer uiteraard.
Simyo derde keer op rij de beste mobiele provider