Telfort past logo, website, slogan en huisstijl aan
Vanaf 1 april heeft Telfort een nieuwe huisstijl en een nieuwe slogan, te weten 'Telfort werkt in je voordeel'. Telfort wil zich met de nieuwe slogan nog meer positioneren als voordeeloperator.
"Onze nieuwe uitstraling is een van de tastbare resultaten van alle structurele verbeteringen die we doorvoeren om veel voordeel en een goede service te bieden aan onze klanten. We vinden het ontzettend belangrijk dat onze uitstraling klanten een goed gevoel geeft en dat klanten zich bij ons thuis voelen. Daarom hebben we voor een aansprekende huisstijl en merkcampagne gekozen. Als het goed is, zal iedereen zich hier in kunnen herkennen!" zegt Sander Gielen, Directeur Marketing Telfort.
Telfort start volgende week een campagne om haar nieuwe identiteit onder de aandacht te brengen. De mentaliteit van de Telfort medewerkers staat hierbij centraal, zij laten zien hoe zij dagelijks bezig zijn om voordeel en gemak aan hun klanten te bieden, aldus Telfort.