Logitech introduceert Logi-label

Logitech komt met de grootste merktransitie in de geschiedenis van het bedrijf. Logitech werkt verder aan een productportfolio dat verder gaat dan PC-randapparatuur en introduceert voor de nieuwe productcategorieën het Logi-label.

Als onderdeel van de merktransitie zal de naam Logi te zien zijn op de verpakkingen van bepaalde producten in bestaande categorieën. De vernieuwde merkidentiteit van het bedrijf behelst ook gedurfde kleuren en eenvoudige ontwerpen die dit jaar zullen verschijnen op logitech.com, de social media-kanalen, op verpakkingen en instore displays.

"We zijn al enige tijd bezig om Logitech verder te ontwikkelen en producten te creëren waarbij technologie en design samenkomen om de best mogelijke gebruikservaring te bieden", zegt Bracken Darrell, CEO van Logitech. "Daarvoor hebben we een designteam van wereldklasse geformeerd onder leiding van hoofdontwerper Alastair Curtis. Design is het kloppend hart en de basis van alles dat we doen. Onze benadering ten aanzien van design gaat verder dan de traditionele definitie ervan. Het is een combinatie van geavanceerde technologie, de juiste bedrijfsstrategie en duidelijke inzichten in de consument. Onze producten hebben al een lange weg afgelegd. Nu is het tijd om ook ons merk naar een nog hoger niveau te tillen."

Logitech introduceert Logi-label

"Logitech heeft enorme veranderingen ondergaan, dus hebben we een identiteit gecreëerd die past bij wie we zijn en waar we naartoe willen", zegt Alastair Curtis, Hoofd Design bij Logitech. "Een bedrijfstransformatie van deze omvang moet vergezeld worden van een net zo’n gedurfde transformatie van het merk."

portablegear.nl

Gerelateerd nieuws

Volgend en vorig nieuwsbericht