Telfort introduceert Click&Collect
Telfort introduceert een nieuwe leveringsformule voor mobiele diensten: Click&Collect. Daarmee kan je direct bij je online bestelling aangeven of je deze wil ophalen in een Telfort-winkel, zodat je zelf kan bepalen wanneer je de bestelling in ontvangst neemt.
"Deze nieuwe dienst past binnen onze omni-channel strategie waarbij meer synergie tussen online en retail wordt gerealiseerd. We zien een duidelijke trend in de markt waarbij klanten graag de keuzemogelijkheid krijgen om hun bestelling in ontvangst te nemen waar en wanneer het hen het beste uit komt. Daarom komt Click&Collect als nieuwe optie naast onze bestaande koerierslevering", vertelt Martine Huismann, Directeur Telfort.
"Voor beide leveringsformules zijn er voor de klant geen kosten aan verbonden. Hierdoor kan de klant de keuze maken die hem of haar het beste past. Uit intern onderzoek is gebleken dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zich wel online oriënteert, maar juist naar de Telfort winkel gaat om het toestel uit te proberen en voor persoonlijk advies. Ook deze groep kunnen we door Click&Collect beter bedienen", vervolgt Huismann.
De Telfort Click&Collect-service is per direct beschikbaar.