Cut the Rope als Burger King Kids Meal
Vanaf eind vorige maand zijn bij de Burger King in de Verenigde Staten kindermaaltijden te koop waarbij je speeltjes krijgt die zijn gebaseerd op het hoofdkarakter uit de succesvolle mobiele game Cut the Rope.
ZeptoLab, de ontwikkelaar van de succesvolle game Cut the Rope, kondigde de samenwerking met Burger King vorig jaar reeds aan. Burger King Kids Meals komen met speelgoedfiguurtjes die zijn gebaseerd op Om Nom, dat is de kikker die de hoofdrol speelt in het spel. Daarnaast ontwikkelt ZeptoLab een nieuwe game voor de website van Burger King.
"Burger King is voor ons een ideale partner omdat we altijd op zoek zijn naar nieuwe wegen om Om Nom naar onze fans te brengen", aldus Tanya Haider, merchandising-manager van ZeptoLab. "Samen bieden we een nieuwe manier van connected entertainment. Onze gezamelijke campagne combineert digitale en fysieke werelden om een fantastisch product af te leveren - een product dat meer is dan een speeltje, het is een ervaring".
"We zijn erg enthousiast om samen te werken met een van de beste ontwikkelaars van kinderapps in dit unieke programma. Het partnership met een innovatief bedrijf als ZeptoLab zorgt ervoor dat wij families exclusieve digitale content kunnen bieden die nergens anders verkrijgbaar is", zegt Flavia Faugeres, marketing CEO van Burger King.
De Burger King Cut the Rope Kids Meals zijn voorlopig alleen in de Verenigde Staten en delen van Canada te koop: het is niet bekend of ze naar Nederland komen. In China maakte eind 2012 Angry Birds reclame voor McDonald's.
Burger King Cut the Rope Kids Meal
Gerelateerd nieuws
- Cut the Rope 2 aangekondigd
- Angry Birds maken reclame voor McDonald's
- Cut the Rope gratis voor Android beschikbaar