hollandsnieuwe introduceert automaat voor mobiele telefoons
Met de plaatsing van 'The Shopping Wall' op Schiphol heeft hollandsnieuwe een nieuwe manier van verkopen geintroduceerd: een bijzondere combinatie van online en offline sales, waarbij je een mobieltje als een kroket 'uit de muur' haalt.
hollandsnieuwe introduceerde 'The Shopping Wall' eind vorige maand. Via het scherm van de automaat maak je online een keuze voor het type abonnement. De machine biedt een keuze uit acht mobiele telefoons van Samsung en verschillende typen sim-only abonnementen. Via de machine kan 24/7 een voordelig hollandsnieuwe sim-only abonnement, mét of zonder toestel, worden aangeschaft.
De prijzen van de toestellen variëren tussen de 15 euro en 220 euro en betalen is mogelijk met de pinpas of creditcard. Het assortiment (met verschillende toestellen van Samsung) wordt regelmatig ververst, en bevat ook accessoires zoals telefoonhoesjes. De Shopping Wall is een primeur in Europa en staat voor een periode van minimaal drie maanden op Schiphol Plaza. Het vernuftige apparaat zal daarna rouleren op drukke locaties zoals festivals, treinstations en winkelcentra.
"Onze klanten zijn mensen die letten op de kosten, bewust met geld willen omgaan of weinig budget hebben. Ons aanbod werkt zodanig dat bellers vóór aanschaf precies weten wat de kosten zijn van hun toestel, bellen, sms'en en internetten", zegt Sharon van de Kuijt, marketingmanager bij hollandsnieuwe. "Voor hen is hollandsnieuwe een voordelig alternatief. Met The Shopping Wall introduceren we een nieuw concept waarbij we geen eigen winkels nodig hebben op drukbezochte locaties. Hierdoor kunnen we de tarieven laag houden. Bovendien sluit The Shopping Wall goed aan bij onze bekende 'wij-doen-het-anders'- aanpak."
Telfort verkocht in 2008 ook prepaid-toestellen via de bekende snackbarmuur van de FEBO.
portablegear.nl