Telfort winkels nu volledig Pin Only

Vanaf deze week kunnen er alleen nog maar pinbetalingen plaatsvinden bij alle Telfort winkels in Nederland; hiermee waarborgt Telfort de veiligheid van klanten en medewerkers.

Om de veiligheid voor haar klanten en voor haar eigen personeel te vergroten, startte Telfort vorig jaar met het uitrollen van haar landelijke 100% Pin Only beleid. Dit beleid is nu doorgevoerd in alle 53 Telfort winkels.

Telfort waarborgt met dit eenduidige beleid veiligheid voor de klant en voor haar medewerkers, doordat er geen contant geld meer in de winkelkas aanwezig is. Bovendien levert deze vorm van betalen een tijdwinst op, die Telfort kan blijven doorvertalen in voordelige prijzen voor haar klanten.

Het 100% Pin Only beleid is het afgelopen jaar geleidelijk uitgerold in de Telfort winkels. Het nieuwe beleid is eerst uitvoerig getest tijdens drie pilots. Jimmy Wind, Directeur Sales van Telfort, vertelt: "Onze klanten reageerden erg positief op de Pin Only pilots. Dat gaf voor ons de doorslag om dit in te voeren". Er vinden steeds meer pinbetalingen plaats in Nederland en Telfort sluit zich aan bij deze ontwikkeling. Wind: "De klant vindt dit veilig en gemakkelijk. En wij ook. Natuurlijk kunnen klanten die prijs stellen op hulp bij pintransacties, altijd rekenen op de hulp van onze winkelmedewerkers."

In februari 2010 werd het Pin Only beleid eerst in 18 Telfort winkels ingevoerd. Met de uitbreiding van het winkelnetwerk van Telfort eind vorig jaar, zijn alle nieuwe winkels ook overgezet op dit beleid. Nu is het 100% Pin Only beleid een feit. Jimmy Wind, Directeur Sales, vervolgt: "We hebben veel zorg en tijd besteed aan de uitrol van dit beleid. Het 100% Pin Only beleid past erg goed bij het type product dat wij verkopen. Ik ben van mening dat deze combinatie ertoe heeft geleid dat klanten het nauwelijks als verrassend ervaren. Ze vinden het een duidelijk beleid, ze weten meteen waar ze aan toe zijn".

Telfort

Gerelateerd nieuws

Volgend en vorig nieuwsbericht