Youp van 't Hek versus T-Mobile

Naar aanleiding van slechte service van T-Mobile bij zijn zoon, liet Youp van 't Hek deze week op zijn Twitter weten dat mensen naar hem klachten over T-Mobile kunnen versturen.

Cabaretier Youp van 't Hek hekelde de slechte service van T-Mobile op zijn Twitter en in zijn column in NRC Handelsblad. Hij ontving daarop zo veel reacties dat hij besloot een speciaal mailadres op te zetten waarnaar mensen hun slechte ervaringen met helpdesks van grote bedrijven kunnen mailen. Van 't Hek is van plan de klachten te bundelen.

T-Mobile erkent "dat ook binnen ons bedrijf fouten worden gemaakt. Dat willen wij niet goedpraten en daar doen we wat aan. Concreet betekent dit onder andere dat wij ons de komende periode zullen richten op het verkorten van onze wachttijden en het aanpassen van het toestelreparatieproces."

T-Mobile moest eerder dit jaar ook al met een compensatieregeling komen voor storingen op het (overbelaste) 3G-netwerk. Deze regeling kwam er echter ook pas nadat er al veel eerder vele klachten waren binnengekomen.

NU.nl

Gerelateerd nieuws

Volgend en vorig nieuwsbericht