Hi stopt er op 1 mei 2015 mee

Hi gaat per 1 mei verder als KPN. Vandaag maakt KPN bekend na bijna 20 jaar te stoppen met de eerste provider speciaal voor jongeren.

Met de komst van 4G zijn de specifieke wensen van Hi-klanten en de mobiele klanten van het KPN-merk verder naar elkaar toe gegroeid: altijd en overal verbonden willen zijn, en onderweg onbezorgd gebruik kunnen maken van streaming en andere data intensieve diensten. Ook in het aanbod groeien de merken Hi en KPN naar elkaar toe met grotere databundels en mogelijkheden om vaste en mobiele diensten met voordeel te combineren. Daarnaast past de rebranding binnen de strategie van KPN om de organisatie, processen en producten te vereenvoudigen, een ontwikkeling die bij klanten tot grotere tevredenheid leidt.

Jaap Postma, Directeur Consumentenmarkt: "Hi heeft sinds de oprichting in 1996 veel bereikt en een grote bijdrage geleverd aan de mobiele groei van KPN. Het merk liep vanaf het begin voorop in de dienstverlening door in te spelen op de specifieke telecom wensen van jongeren. Het gebruik van streamingdiensten op het gebied van video en muziek is door de uitstekende mobiele internet ervaring over 4G voor alle mobiele klanten belangrijk geworden. Wij nemen afscheid van het merk Hi, maar niet van waar het merk Hi voor staat, en zullen ook met het merk KPN goed blijven inspelen op de wensen van onze klanten, ook jongeren."

Alle Hi klanten houden hetzelfde telefoonnummer en gaan niets extra betalen bij KPN. Ook de einddatum van het contract en de bundels blijven hetzelfde. Om Hi klanten welkom te heten, geeft KPN alle Hi klanten een upgrade cadeau die past bij hun huidige abonnement of prepaid aansluiting. Klanten krijgen hierover persoonlijk bericht. Hi abonnementen en prepaid aansluitingen worden tussen 23 april en 1 juli overgezet naar het KPN merk.

sim-only-vergelijk.nl

Volgend en vorig nieuwsbericht