Telfort en IDnT hopen op twee miljoen bellers

Dance muziek en mobiele telefonie, dat zijn de twee ingrediënten voor de samenwerking tussen label ID&T en mobiele operator Telfort. ID&T biedt GSM service via zijn eigen site en Telfort zorgt voor de technische afhandeling.

Naast supermarktketen Albert Heijn is ID&T de tweede wederverkoper van de Telfort diensten. Volgens ID&T is een potentieel aan twee miljoen dance liefhebbers voor de nieuwe mobiele dienst.

Deze twee miljoen zijn gebaseerd op een schatting van ID&T. Per week bereikt ID&T FM zo'n 350.000 luisteraars. Per jaar laten nog eens 400.000 jongeren zich helemaal gaan op feesten van ID&T en bijna een half miljoen jongeren koopt wel eens een CD van ID&T.

De prijzen van ID&T Mobile zijn gelijk aan de prijzen van Telfort. Maar de abonnees krijgen exclusieve toegang tot een mobiele portaal van ID&T. Daar zijn dance ringtones, dance wallpapers en dance nieuwsberichten te vinden. In de toekomst moeten er interactieve ID&T diensten komen.

Planet Multimedia

Volgend en vorig nieuwsbericht