Telfort BelBewust: meer inzicht in belkosten

Telfort biedt haar abonnees vanaf 3 februari 2011 onder de noemer BelBewust meer inzicht in de belkosten; uit onderzoek blijkt dat steeds meer Nederlanders beter letten op de belkosten.

Uit onderzoek van Motivaction, in opdracht van Telfort, blijkt dat mobiele bellers het steeds belangrijker vinden om de belkosten in de hand te houden. Sander Gielen, Marketing Directeur van Telfort, herkent deze ontwikkeling: "Uit het onderzoek blijkt dat een hoge mobiele telefoonrekening voor ruim 20% van Nederlanders regelmatig een bron van ergernis is. Bijna de helft van de mobiele bellers geeft aan dat ze geen idee heeft wanneer de belminuten op zijn. Wij willen klanten helpen om meer inzicht te verkrijgen in hun maandelijkse belkosten. Dus hoeveel belminuten en sms'jes neemt de klant mee en hoeveel blijven er over? Daarom introduceert Telfort drie gratis diensten waarmee onze huidige en nieuwe klanten voortaan beter weten waar ze aan toe zijn. Hiermee behoren verrassingen tot de verleden tijd."

BelBewust behelst drie gratis diensten. Ten eerste is er "BelStand": deze dienst verstuurt een gratis sms'je zodra een nieuwe bundel ingaat waarin staat hoeveel belminuten je meeneemt van de vorige maand en het aantal nieuwe belminuten voor de komende maand. Ten tweede is er "Bel Update": hiermee ontvang je een gratis sms'je halverwege de bundel waarin staat hoeveel minuten er nog in de bundel over zijn tot het einde van de periode. Ten derde en tot slot is er "BelStatus": alle Telfort klanten hebben beschikking over actueel online inzicht in het belverbruik via de online omgeving 'Mijn Telfort'. Meer informatie over de BelBewust diensten vind je op telfort.nl/inzicht.

telfort.nl/inzicht

Gerelateerd nieuws

Volgend en vorig nieuwsbericht