T-Mobile compensatieregeling voor klanten

Als je als klant van T-Mobile "aantoonbaar hinder" hebt ondervonden van capaciteitsproblemen op het 3G-netwerk, kom je in aanmerking voor een compensatieregeling.

Door overbelasting van het netwerk overvinden gebruikers van T-Mobile's 3G-netwerk de laatste tijd veel storingen. De voornaamste klacht is dat er geen 3G-verbinding voor snel internet kan worden opgezet. Ook komt het voor dat een beller meteen je voice-mail krijgt te horen.

T-Mobile adviseert over te schakelen naar het 2G-netwerk, omdat daar het spraak- en dataverkeer wel naar behoren functioneert. T-Mobile breidt momenteel het 3G-netwerk uit en hoopt dat de problemen binnen 2 a 3 weken weer voorbij zijn.

Als je echter als T-Mobile klant "aantoonbaar hinder" van de problemen hebt ondervonden en je hebt dit formulier ingevuld, dan kan T-Mobile je tegemoet komen. T-Mobile brengt je dan 2 maanden geen kosten in rekening voor mobiel internet, 1 maand voor het ongemak plus 1 maand bonus.

portablegear.nl

Gerelateerd nieuws

Volgend en vorig nieuwsbericht